رنگ ها در طراحی به مفاهیم مختلفی می توانند اشاره کنند. در این مقاله میخواهیم معرفی ۱۰ پالت رنگی لوکس را انجام دهیم، که نشان دهنده لوکس بودن و شکوه، عظمت و ثروت هستند و در پروژه هایی
اینجا هستیم تا از تاریخچه ی تغییرات لوگوی آمازون _ amazon_ برایتان بگوییم : برای شنیدن داستان لوگوی آمازون به قدیم میرویم ! سال ۱۹۹۵ بود. شرکتی به اسم “ کادابرا” Cadabra تاسیس شد و همان سال نام
اینجا هستیم تا از تاریخچه ی تغییرات لوگوی msi برایتان بگوییم : برای شنیدن داستان لوگوی msi به قدیم میرویم ! سال ۱۹۸۶ بود که پنج نفر از کارمندان سابق سونی شرکتی تاسیس کرده و نام آن را
لوگو ها نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند برند هایی را که دوست داریم شناسایی کنیم. اما آنها می توانند خیلی بیشتر باشند! یک لوگو خوب سنگ بنای
اینجا هستیم تا از تغییرات لوگوی پیکسار (Pixar) در طی سالهای گذشته تا به الان بگوییم : برای شنیدن داستان لوگوی پیکسار باید برگردیم به سال ۱۹۷۴ که ادوین کتمول و همکارانش فناوری جدیدی را به رایانه های
اینجا هستیم تا از تغییرات لوگوی ناسا در طی سالهای گذشته تا به الان بگوییم : اول از همه لازم است به نکته ای اشاره کنم که احتمالا همه ی ما میدانیم و آن هم این است که
چه سوالاتی برای دیزاین بریف بپرسم؟ دیزاین بریف چیست؟ و کاربردش کجاست؟ بریف در واقع اطلاعاتی در مورد پروژه است که کارفرما در اختیار طراح میگذارد یا طراح با سوالاتی که میپرسد به دست می آورد. و باعث
دیزاین بریف چیست؟ و کاربردش کجاست؟ شاید این عبارت را قبلا شنیده باشید یا عبارت های معادل فارسی آن را مثل پرسشنامه، توجیه نامه طراح، شرح مختصر کارفرما و.. به گوش شما خورده باشد اما واقعا این عبارت
ممکن است شما صاحب یک کسب و کار، متخصص برندینگ یا بازاریابی و یا طراح گرافیک باشید. و به همین دلیل به مساله طراحی لوگو علاقه داشته باشید.اهمیت لوگو به عنوان جلوه بصری و چهره ی یک برند
به راستی بهترین راه های تبلیغ طراح گرافیک و جذب مشتری بیشتر کدام اند؟ ممکن است کار یک فریلنسر برای خیلی ها عجیب و بیشتر شبیه خیال و رویا باشد.خیلی ها فکر میکنند فریلنسرها تا دیر وقت می
آخرین دیدگاهها