QR code ابزار قدرتمند طراحی برای بهبود کسب و کارها

QR code ابزار قدرتمند طراحی برای بهبود کسب و کارها

QR code ها به عنوان ابزارهای قدرتمندی در حوزه طراحی گرافیکی و تبلیغات تجاری ظاهر شده‌اند. این بارکدهای ماتریسی، توانایی ذخیره و انتقال اطلاعات زیادی را دارند، که آنها را به ابزارهای همه کاره و کارآمد برای کسب و کارهای مدرن تبدیل می‌کند. ما در این پست وبلاگ، به دنیای QR codeها می‌پردازیم.

از جمله مواردی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد: تعریف‌ QR codeها، مزایا و امکانات استفاده از QR code ها در طراحی و چگونگی استفاده از آنها برای بهبود تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها است.

در این مقاله، همچنین به معرفی چندین وبسایت برای ساخت QR Code اشاره می‌شود. این وبسایت‌ها ابزارهای آنلاین قدرتمندی هستند که به کاربران امکان می‌دهند QR Code‌هایی با استفاده از اطلاعات دلخواه خود ایجاد کنند. از این طریق، کاربران می‌توانند به سادگی و با دسترسی به این وبسایت‌ها QR Code‌های سفارشی خود را ایجاد کرده و برای استفاده در پروژه‌ها و کاربردهای مختلف بهره ببرند.


۱) معرفی QR code ها

۱.۱) QR code چیست؟

QR code مخفف کدهای پاسخ سریع (Quick Response Codes) است. آنها بارکدهای دو‌بعدی هستند که می‌توانند با استفاده از گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های QR code خوان اسکن شوند. آنها قادر به ذخیره حجم قابل توجهی از داده‌ها از جمله متن، URL ها(لینک‌های اینترنتی)، اطلاعات تماس و غیره هستند.

۱.۲) QR code ها چگونه کار می کنند؟

QR code ها با رمزگذاری اطلاعات در الگوی مربع‌های سیاه و سفید ایجاد می‌شوند و سپس می‌توانند توسط یک برنامه (اپلیکیشن) اسکن و رمزگشایی شوند. پس از اسکن، می‌توان به داده های رمزگذاری شده دسترسی داشت و این مساله دسترسی سریعتر و راحتتر به محتوای مرتبط را برای کاربران فراهم می‌کند.

۱.۳ ساختار و انواع کد QR

QR code ها از اجزای متعددی شامل الگوی یاب، الگوی زمان‌بندی، الگوی تراز و ماژول‌های داده تشکیل شده‌اند. انواع مختلفی از QR codeها وجود دارد، مانند QR codeها استاتیک، QR codeها پویا و QR codeها با پیشرفت‌های طراحی.

۱.۴) مزایای کلیدی استفاده از QR code‌ها برای کسب کارها

QR codeها مزایای بی‌شماری را برای کسب‌وکارها دارند، از جمله راحتی بیشتر در ارتباط، افزایش تعامل با مشتری، افزایش اثربخشی بازاریابی و کاربرد ساده.

QR code برند BALENCIAGA روی پوستر چاپی دیواری که به سادگی مخاطب را به صفحه مورد نظرشان هدایت می‌کند.

۲) نکات و امکانات استفاده از QR code‌ها در طراحی

۲.۱) امکان سفارشی سازی و فرصت برندسازی

برنامه‌ها و سایت‌های ساخت کیو آر کد امکانات خاصی را برای تولید کیو آر کد در اختیار کاربران قرار‌ می‌دهند. از جمله اینکه QR code‌ها را می‌توان با استفاده لوگو‌‌ها، رنگ‌ها و سایر عناصر طراحی برای هماهنگی با هویت بصری یک برند سفارشی کرد. این امکان به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا در هویت بصری خود بیان ثابتشان راحفظ کنند و در عین حال از مزایای و کاربردهای کیو آر کد استفاده کنند.

امکان شخصی سازی رنگ و اضاقه کردن لوگو و... در QR code ها وجود دارد. در اینجا QR code با پس زمینه‌ی زرد روی پیراهن کار شده.

۲.۲) انتخاب رنگ و ملاحظات کنتراست

هنگام طراحی QR code‌ها، باید به انتخاب رنگ و کنتراست دقت کرد. تضاد بین طرح و پس‌زمینه برای خوانایی و اسکن‌پذیری بسیار مهم است و اطمینان ایجاد می‌کند که QR code می‌تواند به راحتی توسط کاربران اسکن شود. بنابراین در حین طراحی به این نکته توجه کنید و با اینکه امکان تغییر رنگ طرح و زمینه به رنگ‌های متعدد توسط نرم‌افزا‌ها یا سایت‌های سازنده QR code وجود دارد، سعی کنید یا رنگ‌ها را از روی سیاه و سفید تغییر ندهید یا رنگ‌هایی را انتخاب کنید که کنتراست(تضاد) با هم داشته باشند تا خوانایی حفظ شود.

۲.۳) تصحیح خطا و تراکم داده‌ها

خوشبختانه QR code‌ها دارای قابلیت‌های تصحیح خطا‌ی داخلی هستند. این قابلیت امکان بازیابی داده‌ها را فراهم می‌کند، یهنی حتی اگر کد تا حدی آسیب دیده یا مبهم باشد. سطح تصحیح خطا را می‌توان بر اساس تراکم داده های مورد نظر و تحمل خطا تنظیم کرد.

توجه کنید که هرچه تعداد و میزان داده‌هایی که کد تبدیل می‌کنید بیشتر باشد، آن کد پیچیده‌تر و پرتراکم تر خواهد بود. این مساله می‌تواند در مواردی (به خصوص در اندازه‌‌های کوچک‌تر) اسکن را سخت‌تر کرده و یا دچار مشکل کند. بنابراین قاعده‌ی سادگی در اینجا هم به کمک شما می‌آید.

آن طور که ضرب‌المثل کهن فارسی اشاره می‌‌کند: «کم گوی و گزدیده گوی چون در/ تا ز اندک تو جهان شود پر» دقیقا به همین شکل است و موارد متعدد و پیچیده تحلیل و دسترسی را مشکل می‌کند.

۲.۴) قراردادن QRcode ها در صفحه‌آرایی و ترکیب‌بندی طرح

ترکیب درست QR code‌ها در ترکیب‌بندی‌های طراحی شامل نکاتی مانند جانمایی محل درست و طبق برنامه در طرح، اندازه مناسب و در نظر گرفتن عناصر اطراف است. این تضمین می کند که QR code‌ها به طور یکپارچه با طراحی کلی ترکیب شوند و در عین حال به راحتی قابل اسکن باشند.

توصیه می‌کنیم حتما قبل از نهایی کردن طرح، یک بار آن را در اندازه واقعی آن در زمان چاپ قرارداده و یا با همان اندازه به صورت یک نسخه‌ی آزمایشی پرینت کنید و با نرم‌افزار اسکن کرده تا از کار کردن کد مطمئن شوید.


۳) استفاده از قدرت کدهای QR در کسب و کار

۳.۱) ایده‌ها و راهبردهای عملیاتی

امروزه ‌QR code‌ها در کمپین های بازاریابی و تبلیغات ضروری شده‌اند. آنها را می‌توان در موارد مختلف مانند بسته بندی محصولات، تبلیغات چاپی و دیجیتال و تبلیغات رویدادها گنجانید. به عنوان مثال: یک QR code در بسته‌بندی محصول می‌تواند مشتریان را به اطلاعات اضافی محصول، پیشنهادات ویژه یا ویدیوهای تبلیغاتی سوق دهد.

یک QR code در بسته‌بندی محصول می‌تواند مشتریان را به اطلاعات اضافی محصول، پیشنهادات ویژه یا ویدیوهای تبلیغاتی سوق دهد

۳.۱.۱) بسته‌بندی محصول

QR code‌های روی بسته بندی محصولات می‌توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد مواد تشکیل دهنده، دستورالعمل‌های استفاده و محصولات مرتبط به مشتریان ارائه دهند. همچنین می‌توان از آنها برای ارائه کدتخفیف‌های انحصاری، ثبت نام در برنامه های وفاداری مشتریان یا دسترسی به شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.

QR code‌های روی بسته بندی محصولات می‌توانند اطلاعات ارزشمندی به مشتریان ارائه دهند.

۳.۱.۲) تبلیغات چاپی و دیجیتال

QR code‌ها در تبلیغات چاپی و دیجیتال، تعامل یکپارچه بین دنیای فیزیکی و دیجیتال را امکان پذیر می‌کنند. با اسکن یک QR code، کاربران می‌توانند فوراً به وب سایت‌ها دسترسی پیدا کنند، ویدیوها را تماشا کنند، در مسابقات شرکت کنند یا خرید انجام دهند.

۳.۱.۳) تبلیغات رویداد

QR code‌ها می‌توانند تبلیغات رویدادها را ساده کنند. آن‌‌ها با اجازه دادن به شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام سریع، خرید بلیط یا دانلود برنامه‌های رویداد دسترسی به اهداف تبلیغات را بسیار ساده ‌می‌کنند. همچنین می توان از آنها برای ارائه نقشه ها، مسیرها و به‌روز‌رسانی‌های بلادرنگ در طول رویداد استفاده کرد.

QR code‌ها با اجازه دادن به شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام سریع، خرید بلیط یا دانلود برنامه‌های رویداد دسترسی به اهداف تبلیغات را بسیار ساده ‌می‌کنند.

۳.۲) افزایش تعامل با مشتری

QR code‌ها نقشی حیاتی در تقویت تعامل و وفاداری مشتری دارند. با استفاده از آنها در کوپن تلفن همراه، برنامه‌های وفاداری و یکپارچه‌سازی بازخورد، کسب‌وکارها می‌توانند تجربیات شخصی‌سازی شده ایجاد کرده و روابط با مشتری را تقویت کنند.

۳.۲.۱) کوپن موبایل

QR code‌ها به کسب‌وکارها امکان می‌دهند کوپن‌های موبایل، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه را به مشتریان ارائه دهند. مشتریان می‌توانند QR code را در محل فروش اسکن کنند یا از آن برای خریدهای آنلاین استفاده کنند، که باعث افزایش راحتی کار و افزایش فروش می شود.

۳.۲.۲) برنامه های وفاداری

QR code‌ها را می‌توان در برنامه‌های وفاداری استفاده کرد و به مشتریان این امکان را می‌دهد که امتیاز جمع کنند، پاداش دریافت کنند و پیشنهادات شخصی دریافت کنند. اسکن یک QR code در زمان خرید، ردیابی بی‌وقفه فعالیت مشتری را تضمین می‌کند.

۳.۲.۳) ادغام بازخورد و نظرسنجی

با گنجاندن QR code در فرم‌های بازخورد در نظرسنجی‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند مشتریان را تشویق به ارائه دیدگاه‌های ارزشمند کنند. با اسکن آن نیاز به ورود دستی را از بین می برد و نرخ پاسخگویی را افزایش می دهد، چون راحت‌تر است.

۳.۳) ساده کردن معاملات و عملیات

QR code‌ها عملیات مختلف تجاری را ساده می‌کنند، از پرداخت‌های تلفن همراه گرفته تا مدیریت موجودی و سیستم‌های سفارش بدون تماس همگی می‌توانند به کمک آن‌ها ساده‌تر عمل کنند.

پرداخت‌های تلفن همراه گرفته تا مدیریت موجودی و سیستم‌های سفارش بدون تماس همگی می‌توانند به کمک آن‌ها ساده‌تر عمل کنند.

۳.۳.۱) پرداخت های موبایلی

با پیوند مستقیم به درگاه‌های پرداخت، پرداخت‌های تلفن همراه را تسهیل می‌کنند. مشتریان می‌توانند به سادگی QR code‌ نمایش داده شده در محل فروش را اسکن کنند تا پرداختی امن و راحت انجام دهند.

مشتریان می‌توانند به سادگی  QR code‌ نمایش داده شده در محل فروش را اسکن کنند تا پرداختی امن و راحت انجام دهند.

۳.۳.۲) مدیریت موجودی و دارایی

از آن‌ها برای ردیابی موجودی، مدیریت دارایی‌ها و ساده کردن عملیات زنجیره تامین می‌توان استفاده کرد. اسکن QR code‌های متصل به محصولات یا دارایی‌ها، دسترسی فوری به اطلاعات دقیق، کاهش خطاهای دستی و افزایش کارایی را فراهم می کند.

۳.۳.۳) منوها و سیستم‌های سفارش

به تازگی کیو آر کد‌ها در صنعت غذا و نوشیدنی محبوبیت پیدا کرده‌اند. آن‌ها منوهای بدون تماس مستقیم و سیستم های سفارش را فعال می کنند. مشتریان می توانند یک QR code نمایش داده شده در رستوران یا کافه را اسکن کنند تا به منو دسترسی داشته باشند، سفارش دهند و از طریق تلفن هوشمند خود پرداخت کنند.

مشتریان می توانند یک QR code نمایش داده شده در رستوران یا کافه را اسکن کنند تا به منو دسترسی داشته باشند.

۳.۴) ردیابی و تجزیه و تحلیل داده‌ها

کیوآر کدها با قابلیت‌های ردیابی و تجزیه و تحلیل، داده‌های ارزشمندی را ارائه می‌کنند. آنها به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که اثربخشی کمپین‌های بازاریابی خود را اندازه‌گیری کنند، نرخ تبدیل‌ را ردیابی کنند و یک دید کلی در مورد رفتار مشتری به دست آورند.

۳.۴.۱) ردیابی ایجاد و بستن فروش

با استفاده از کیوآر کدها کسب‌وکارها در تلاش‌برای فروش، می‌توانند اثربخشی کانال‌ها و کمپین‌های بازاریابی مختلف را دنبال کنند. کیوآر کد را می‌توان به صفحات سایت(لندینگ پیج) یا فرم‌های ثبت‌نام پیوند داد، داده‌های ارزشمند را جمع‌آوری کرد و نرخ تبدیل را اندازه‌گیری کرد.

۳.۴.۲) تجزیه و تحلیل رفتار مشتری

کیوآر کدها می‌توانند برای جمع‌آوری داده‌هایی در مورد رفتار مشتری، مانند فرکانس اسکن، محتوای محبوب قابل دسترسی و داده‌های موقعیت جغرافیایی استفاده شوند. این آمارها به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌های بازاریابی خود را اصلاح کنند و پیشنهادات خود را شخصی‌سازی کنند.


۴) نمونه هایی از استفاده از QR codeها در طراحی گرافیک

۴.۱) QR codeها در طراحی کارت ویزیت تعاملی

QR codeها می‌توانند کارت ویزیت‌های سنتی را به ابزارهای بازاریابی تعاملی تبدیل کنند. با قرار دادن یک QR code در کارت ویزیت، افراد می‌توانند اطلاعات تماس، نمونه کارها، نمایه‌های(پروفایل‌های) شبکه‌های اجتماعی یا وب سایت شرکت خود را با یک اسکن ساده به‌اشتراک بگذارند.

۴.۲) QR codeها در بروشورها و تبلیغات چاپی

در بروشورها و آگهی‌ها QR codeها می‌توانند اطلاعات اضافی، تجربیات تعاملی یا تخفیف‌های انحصاری مربوط به محصول یا خدماتی که تبلیغ می‌شود را ارائه دهند. اسکن QR code انتقال راحت و یکپارچه از محتوای چاپی به دیجیتال را تضمین می کند.

۴.۳) QR codeها در پوستر و بیلبورد

QR codeهای روی پوسترها و بیلبوردها، پلی بین بازاریابی آفلاین و آنلاین ایجاد می‌کنند. کاربران می توانند QR code را برای دسترسی به محتوای انحصاری، شرکت در مسابقات یا تماشای ویدیوهای مربوط به محصول یا رویداد تبلیغ شده اسکن کنند.

۴.۴) بسته بندی، برچسب‌ها و تگ‌ها

QR codeهای روی بسته‌بندی و برچسب‌ها اطلاعات دقیق محصول، از جمله: مواد تشکیل دهنده، اطلاعات غذایی و دستورالعمل‌های استفاده را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. علاوه بر این، QR codeها می‌توانند به نظرات مشتریان، محصولات مرتبط یا پیشنهادات تبلیغاتی متصل شوند.

۴.۵) QR codeها در رسانه‌های آنلاین و وب سایت ها

QR codeها را می‌توان در رسانه‌های دیجیتال مانند پست های شبکه‌های اجتماعی، بنرهای وب‌سایت یا خبرنامه‌های ایمیل ادغام کرد تا ترافیک را افزایش دهد و کاربران را درگیر کند. اسکن QR code کاربران را به لندینگ پیج‌های خاص، فروشگاه های آنلاین یا کمپین‌های تبلیغاتی هدایت می‌کند.

۴.۶) QR codeها در کاتالوگ‌ها و منوهای محصولات

وجود QRcode‌ها در کاتالوگ‌ها و بروشورهای معرفی محصولات، کاربران را قادر می‌سازد تا به اطلاعات دقیق، قیمت ها و نظرات مشتریان دیگر دسترسی داشته باشند. آنها همچنین می‌توانند سفارش آنلاین، رزرو میز یا یادداشت‌ها و توصیه‌های شخصی را بر اساس ترجیحات مشتری تسهیل کنند.

۴.۷) QR codeها در بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

QR codeها را می توان برای تبلیغ پروفایل‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی و افزایش تعامل فالوور استفاده کنید. اسکن یک QR code کاربران را مستقیماً به صفحه شبکه اجتماعی یک شرکت هدایت می‌کند، جایی که می توانند محتواهایشان را لایک کنند، دنبال کنند یا به اشتراک بگذارند.


۵) QR codeسازهای کاربرپسند را بشناسید

در عرصه‌ی زندگی دیجیتال امروزی، به لطف انواع وب سایت‌های سازنده QR code کاربر پسند، ایجاد QR code آسان‌تر از همیشه شده است. این پلتفرم‌ها به مشاغل و افراد اجازه می‌دهند تا QR codeهای سفارشی را به سرعت و بدون دردسر تولید کنند. بیایید چند وب سازنده‌ی QR code قابل توجه از جمله Adobe QR Code Maker را بررسی کنیم، که می تواند به شما در عملی کردن ایده های طراحی QR code کمک کند.

۵.۱) Adobe QR Code Maker

Adobe به عنوان یک نام مشهور در دنیای طراحی، یک QR codeساز قدرتمند و گرافیکی ارائه می‌دهد. با Adobe QR Code Maker، می‌توانید بدون زحمت QR code جذاب بصری ایجاد کنید و در عین حال هویت بصری برند خود را حفظ کنید. این پلتفرم به شما امکان می دهد QR code‌های خود را با ترکیب رنگ‌ها، لوگوها و عناصر طراحی سفارشی کنید. علاوه بر این، Adobe QR Code Maker ویژگی های پیشرفته ای مانند تصحیح خطا، ردیابی، تجزیه و تحلیل آمار و گزینه های خروجی برداری را ارائه می دهد. Adobe QR Code Maker را در اینجا پیدا کنید، تا پتانسیل کامل QR codeها را برای کسب و کار خود محقق کنید.

۵.۲) QR codeساز qrcode monkey

QRCode Monkey یک QR codeساز محبوب و کاربرپسند است، که طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد. این امکان را به شما می‌دهد تا QR code را با رنگ‌ها، شکل‌ها و الگوهای مختلف طراحی کنید و آنها را از نظر بصری جذاب و بر اساس هویت برند خود طراحی کنید. QRCode Monkey همچنین ویژگی‌های دیگری مانند QR codeهای پویا را ارائه می‌کند. این مورد به شما امکان می‌دهد محتوای پیوند شده را بدون تغییر خود QR code به‌روزرسانی کنید. QR codeهای خیره کننده با QRCode Monkey در اینجا ایجاد کنید.

۵.۳) QR codeساز QRStuff

QRStuff یک QR codeساز همه کاره است که گزینه های زیادی را برای مطابقت با نیازهای مختلف کسب و کار‌ها ارائه می دهد. با QRStuff، می‌توانید QRcode‌ها برای URL ها، متن، آدرس‌های ایمیل، اتصال به Wi-Fi و موارد دیگر ایجاد کنید. این پلتفرم رابط کاربری ساده‌ای را ارائه می‌دهد و امکان سفارشی سازی رنگ ها، اشکال و سطوح تصحیح خطا QR code را فراهم می‌کند. ویژگی های QRStuff را در اینجا کاوش کنید.

۵.۴) QR codeساز QRickit

QRickit یکی دیگر از QR codeسازهای قابل اعتماد است که طیف گسترده ای از گزینه‌های سفارشی سازی را ارائه می‌دهد. به شما امکان می‌دهد QR codeها را برای URL ها، متن، کارت‌های مجازی، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر ایجاد کنید. QRickit انعطاف‌پذیری را برای تنظیم رنگ‌ها، اندازه‌ها و سطوح تصحیح خطا QR code برای برآوردن نیازهای طراحی خاص شما فراهم می‌کند. QR code را بدون زحمت با QRickit در اینجا ایجاد کنید.


QR codeها شیوه جدید، مستقیم و ساده‌ی تعامل کسب و کارها با مشتریان

نتیجه‌گیری

QR codeها شیوه تعامل کسب و کارها با مشتریان خود را متحول کرده است. تطبیق پذیری، راحتی و سازگاری زیبایی شناختی آنها، آنها را به ابزاری ایده آل برای افزایش بازدید برند، تعامل با مشتری و ساده‌سازی عملیات‌های مختلف تبدیل می‌کند. به ویژه صنعت طراحی گرافیک با ادغام QR codeها در ابزارها و عناصر بازاریابی مختلف شاهد یک تغییر پارادایم بوده است. کسب‌وکارها با گنجاندن خلاقانه QR codeها در مفاهیم طراحی خود می‌توانند در عصر دیجیتال از رقبا جلوتر بزنند و از مزایای بی‌شماری که ارائه می‌دهند، بهره ببرند.

همینطور که ما به امکانات جدید و بی حد و حصر برای کسب‌وکارها می‌رسیم، برای کسب و کارها هم بسیار مهم است که از این فناوری استفاده کنند و از پتانسیل کامل آن‌ها در کار خود بهره ببرند. با اطلاع از آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌های در طراحی و پیاده‌سازی آن، کسب‌وکارها می‌توانند باعث رشد، ارتقای تجربیات مشتری و ایجاد مزیت رقابتی در بازار پویای امروزی شوند.

QR codeها فقط مربع سیاه و سفید نیستند. آنها دروازه هایی هستند به مجموعه‌ای از فرصت‌ها. آنها برای کسبوکارهایی که می‌خواهند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، عملیات را ساده کنند. آنها کسبوکارها کمک می‌کنند در عصر دیجیتال به موفقیت پایدار دست یابند. از قدرت QR codeها استقبال کنید و شاهد تاثیر شگرفی باشید که می‌توانند بر کسب و کار شما داشته باشند.


با مشاهده نمونه کارهای ما، شما می‌توانید از برتری و کیفیت بی‌نظیر طراحی‌های گرافیکی ما مطمئن شوید. ما به عنوان یک تیم حرفه‌ای، با استفاده از تخصص و تجربه‌ی فراوان، طرح‌هایی بی‌نظیر و جذاب را برای شما ایجاد می‌کنیم. ما آماده‌ایم تا طرح گرافیکی منحصربه‌فردی را برای شما ایجاد کنیم. با ما همراه باشید و طراحی خلاقانه‌تان را به ما بسپارید تا از نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای که به شما ارائه خواهیم داد لذت ببرید.

اما مهارت ما در طراحی گرافیکی تنها به دسترسی به اینترنت و آشنایی با نرم‌افزارها محدود نمی‌شود. ما درک عمیقی از هنر و طراحی داریم و توانایی‌های خلاقیت خاصی در زمینه‌ی ایجاد طرح‌های گرافیکی بی‌نظیر داریم. بنابراین، با اعتماد به خدمات ما، مطمئن باشید که پروژه‌ی طراحی گرافیکی خود را در دست بهترین‌ها قرار می‌دهید.

علاوه بر سفارش طراحی، با مراجعه به بخش فروشگاه ما، از سایر خدماتی که ارائه می‌دهیم بهره‌مند خواهید شد. این خدمات شامل منابع رایگان و غیررایگانی می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌برداری کنید. با وجود این امکانات، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تجربه‌ی شما با ما را بیشتر از یک فرآیند تجاری ساده قرار دهیم، تا یک تعامل فعال و خلاقانه را تجربه کنید.

همکاری با ما یک فرصت است که نه تنها به شما امکان می‌دهد تا طرح گرافیکی خود را به بهترین شکل ممکن تولید کنید، بلکه از خلاقیت خود بهره‌برداری کرده و در طول این مسیر، تجربه‌ی یک همکاری مستدام و مفید را با ما داشته باشید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را بدانید. منتظر شنیدن از شما هستیم و آماده‌ایم تا ایده‌ها و خواسته‌های شما را به واقعیت تبدیل کنیم.


منابع

۱ “۵۰ QR Code Uses for Marketing and Business.” Small Business Trends, 2021. https://smallbiztrends.com/2021/01/qr-code-uses.html.

۲ “۴ Ways Your Business Can Use QR Codes.” The Motley Fool, 2022. https://www.fool.com/the-ascent/small-business/retail-management/articles/qr-codes/.

۳ “How to Use QR Codes in Your Business.” Business News Daily, 2023. https://www.businessnewsdaily.com/1767-qr-codes-business.html.

۴ “QR Codes: How They Work and How to Use Them in Business.” Altcraft, 2022. https://altcraft.com/blog/qr-codes-for-business.

۵ Pixabay. (n.d.). QR Code Images. https://pixabay.com/images/search/qr%20code/

۶ Pexels. (n.d.). QR Code Photos. https://www.pexels.com/search/qr%20code/

۷ Unsplash. (n.d.). QR Code Images & Pictures. https://unsplash.com/s/photos/QR-code

, , , , ,
اشتراک گذاری:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =

درباره‌ی ما

درباره‌ی ما

archiiwork دوست طراح شماست که به کسب و کار شما از طریق طراحی کمک میکند درست دیده بشود.

محصولات

خبرنامه ما

برای اینکه خبرنامه ما رو دریافت کنید آدرس ایمیلتون رو وارد کنید.