تبلیغ برای یک طراح گرافیک فریلنسر چگونه است؟

به راستی بهترین راه های تبلیغ طراح گرافیک و جذب مشتری بیشتر کدام اند؟ ممکن است کار یک فریلنسر برای خیلی ها عجیب و بیشتر شبیه خیال و رویا باشد.خیلی ها فکر میکنند فریلنسرها تا دیر وقت می خوابند، همیشه با خیال راحت در خانه کار می کنند و منتظر می شوند تا تعداد زیادی کارفرما به آسانی به آنها مراجعه کنند.

کارکردن به عنوان یک فریلنسر گرافیک بدون دار نظر گرفتن یک سری موارد و رعایت آن اصول تقریبا غیر ممکن است.شما باید دیگران را به خود متوجه کنید. منظورم از دیگران مشتریان بالقوه و بازارهای احتمالی است . شما باید برای خود و توانایی هایتان بهترین تبلیغ کننده باشید. تا دیگران به شما توجه کنند و با شما کار کنند. برای این منظور راه هایی وجود دارد تا بتوانید کار خودتان را تبلیغ کنید.

یک طراح گرافیک فریلنسر چگونه خود را معرفی و تبلیغ کنید؟

وب سایت برای خودتان بسازید

اگر یگ طراح گرافیک فریلنسر هستید ساده ترین راه برای اینکه کار خودتان را تبلیغ کنید استفاده از یک وب سایت شخصی است. امروزه با گسترش تکنولوژی و امکان طراحی سایت بدون دانش کد نویسی کاری ساده تر شده است. آنچه در این وب سایت به اشتراک میگذارید می تواند مهارت های شما و یا فرآیندی است که شما مسائل و مشکلاتی در زمینه تخصصتان را با مهارت خاص خود حل کرده اید. همچنین سایت شما می تواند محلی برای نمونه کارهای شما باشد. کارهایی که در زمان یادگیری به عنوان تمرین انجام داده اید، طراحی های خلاقانه و تفریحی شما، و یا کارهایی که برای کارفرماهای قبلی انجام داده اید. بهتر از این کارفرماها برای به اشتراک گذاری کارشان اجازه بگیرید. احترام به مشتریان مهم ترین اصل است.

به عنوان طراح گرافیک برای نمایش رزومه و نمونه کارهای خود وب سایت داشته باشید.
وب سایت شما پایگاه اصلی شماست (photo by: kevin bhagat on unsplash)

برای خودتان شبکه بسازید و شبکه خود را گسترده و مستحکم کنید

ممکن است مشتریان اولیه شما دوستان، خانواده و یا آشنایان و فامیل شما باشند ویا افرادی غریبه ، سعی کنید با آنها عادلانه برخورد کنید و سود آنها را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که رفتار محترمانه و کمک کننده ی شما می تواند باعث شود آنها باز هم به شما مراجعه کرده و یا دوستانی را برای همکاری به سوی شما روانه کنند و به این شکل در آمد شما را افزایش دهند. این شبکه به مرور گسترده خواهد شد و در طی زمان موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

برای تبلیغ خود به عنوان طرح گرافیک شبکه سازی کنید
وب سایت شما پایگاه اصلی شماست (photo by: evangeline shaw on unsplash)

شرکت ها و کسب وکارهای محلی را هدف بگیرید

کسب و کارهای محلی راه مناسبی برای تبلیغ مهارت شما و افزودن مهره های قدرتمندی به شبکه مشتریان شما هستند. بار دیگری که به یک وب سایت سر میزنید یا به کسب و کاری مراجعه می کنید، بررسی کنید و ببینید چه خدماتی میتوانید به آنها بدهید و چگونه می توانید مواردی از مشکلات فعلی آنها را برطرف کنید. پیشنهادات سازنده شما باعث ایجاد ارتباط بین شما و آنها خواهد شد و ممکن است معامله های خوبی برای شما به همراه داشته باشد. پس آنها را بررسی کنید و به طریقی مثلا مراجعه حضوری، تلفنی یا ارسال ایمیل و یا ازطریق شبکه های اجتماعی با آنها ارتباط بگیرید.

کسب و کارهای محلی می توانند مشتریان خوبی برای شما به عنوان طراح گرافیک باشند.
وب سایت شما پایگاه اصلی شماست (photo by: adeolu eletu on unsplash)

گسترش ارتباطات با همکاران یکی از راه های تبلیغ طراح گرافیک و جذب پروژه است.

هر چه افراد بیشتری را بشناسید مشتریان بیشتری به دست می آورید و این یعنی پول بیشتر! ارتباط با کانون های تبلیغاتی و سازمان ها و گروه ها و فروم های گفتگو راه خوبی برای ارتباط با دست اندر کاران این عرصه است . هر جا که می روید اطلاعاتی از سایت خود بگذارید و با دیگر طراحان در مورد نرم افزار ها و یا پروژه ها گفتگو کنید . حمایت و راه حل های آنها گاه مشکلات شما را حل خواهد کرد. شرکت در سمینارها و همایش ها و یا نمایشگاه ها نیز راه خوبی برای ارتباط با طراحان و کارفرماهای تازه است.

برای جذب مشتری بیشتر با فریلنسر های دیگر در ارتباط باشید.
وب سایت شما پایگاه اصلی شماست (photo by: brooke cagle on unsplash)

استفاده از اینترنت را برای تبلیغ خود به عنوان یک طراح گرافیک جدی بگیرید!

به عنوان یک طراح گرافیک فریلنسر بهتر است ارتباط خود را با فضای مجاز افزایش دهید . به اشتراک گذاشتن کارها و پروژه ها در شبکه های اجتماعی تان و صحبت در مورد آنها می تواند مشتریان احتمالی را به سمت شما روانه کند.

به یاد داشته باشید که به عنوان فریلنسر باید ارتباط خود را با مشتریان احتمالی بیشتر کنید و به دیگران نشان دهید که چه مهارت هایی دارید و چه مشکلی از آنها را می توانید برطرف کنید. می دانید که ارتباط با طراحان دیگر علاوه بر کمک به شما در حل برخی از مسائل می تواند برای شما امکان همکاری در بعضی از پروژه ها را هم فراهم نماید.

از اینترنت و شبکه های اجتماعی ببرای تبلیغ خود به عنوان طراح گرافیک و جذب مشتری استفاده کنید.
وب سایت شما پایگاه اصلی شماست (photo by: anton maksimov on unsplash)

حالا شما می دانید که برای تبلیغ توانایی هایتان چه کنید. پس زود باشید و دست به کار شوید. اگر یک طراح هستید و به این مقاله علاقه داشتید و دوست دارید مباحثی از این دست را دنبال کنید و یا اگر یک کارفرما هستید و به دنبال یک طراح حرفه ای میگردید تا برای شما طراحی کند  با ما در ارتباط باشید.

, , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه ها

یک دیدگاه

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =

درباره‌ی ما

درباره‌ی ما

archiiwork دوست طراح شماست که به کسب و کار شما از طریق طراحی کمک میکند درست دیده بشود.

محصولات

خبرنامه ما

برای اینکه خبرنامه ما رو دریافت کنید آدرس ایمیلتون رو وارد کنید.