طراحی هویت بصری A.M.Design

logo design for amdesign group

طراحی لوگو و ست اداری گروه طراحی مدنیان(A.M.Design)

این پروژه شامل طراحی لوگو و ست ادرای (کارت ویزیت، پاکت نامه، سربرگ، تصویر بک گراند دسکتاپ، بروشورها و…) بود. که در زیر تعدادی از این موارد را می توانید ببینید. این پروژه یکی از کارهای موفق ماست که از ابتدای شکل گیری برند به عنوان مشاور درکنار آنها حضور داشتیم و تمام فاز طراحی را هم بر عهده گرفتیم. و حتی تولید محتوای شبکه اجتماعی هم برای این مجموعه تا مدت ها توسط تیم ما انجام شده است.

توجه شما رو به روند طراحی این پروژه جلب میکنم.

خواسته کارفرما چه بود؟

برای طراحی لوگوی A.M.Design سادگی و مینیمال بودن، مرتبط بودن با کارطراحی و ساختمان و استوار و قدرتمند بودن لوگو را در نظر داشتیم. لذا برای این لوگو سه کانسپت طراحی شد که کانسپت فعلی برگزیده شد.

amd logo griding
amd logo griding

روند ایده پردازی و طراحی چه بود؟

سادگی و مینیمال بودن و استفاده از حروف A و M از موارد اصلی در طراحی این لوگو بود. سعی کردیم با همفکری مهندس مدنیان به طرح بهینه برای این مجموعه برسیم. احساس این لوگو برای من شبیه وقتی است که شما پایین یک برج بلند مرتبه ایستاده اید و به عظمت آن نگاه میکنید. این همان حسی بود که برای این برند میخواستیم.

amd logo black & white

انتخاب رنگ ها

استفاده از طیف رنگی زرد و نارنجی بیانگر روحیه ی پر نشاط و پر انرژی برند است. همچنین در این کار برای نشان دادن روحیه قدرت، تسلط و تخصص از رنگ مشکی استفاده شده است.

amd logo ideas
amd logo ideas

امیدوارم که از این طراحی خوشتون اومده باشه. از این که مطلب رو تا انتها دنبال کردید ممنونم . اگر به طراحی احتیاج دارید و می خواید برای کسب و کارتون در زمینه طراحی، تیم ما رو همراهتون داشته باشید کافیه که با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:

درباره‌ی ما

درباره‌ی ما

archiiwork دوست طراح شماست که به کسب و کار شما از طریق طراحی کمک میکند درست دیده بشود.

محصولات

خبرنامه ما

برای اینکه خبرنامه ما رو دریافت کنید آدرس ایمیلتون رو وارد کنید.